Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Första gången i år

Var upp till stugan och klippte gräset, och då passade vi på att ta oss ett dopp,
Var kallt först men sen var det skönt.
Så det är första gången jag badar i år...

När vi åkte från stugan åkte vi igenom Sundborn och passerade då en mysig affär,
så där fick vi ju bara lova att stanna till.
Butiken hette Murmanska gården.

På kvällen blev det grillning hos oss, då vi hade kvar gillen och möblerna sen midssomar, som vi lånat av mamma.
Lite plockepinn (modell större) och kubb blev det oxå =)

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.