Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Underbar semester =)

Nu är man tillbaka till jobbet, efter 4 veckor semester.
Men jag ska inte klaga, hade ju 2 toppen veckor och första var inte heller så dålig...

Jag och min sambo var mest hemma,då vi skulle fixa garageinfarten och allt runt omkring.
Sen var vi ju till hans syster, som bor i Danmark i början av maj,så vi hade ju inte så stor lust att åka nån länge bit.

Men jag och en tjejkompis var till Kolmården och bodde på hotell en natt på min första semester vecka =)
Safariparken åkte vi runt i dagen vi kom, då kom den här emot oss på vägen



Sen var vi ju självklart på Delfinshowen, det måste man ju bara.



Annars har vi haft fest hos oss, tacokryssning på Slussbruden med goa vänner, umgåts med familj och vänner och träffat 3 små söta bebisar =)
Flera gånger har vi träffat våra kompisar med bebis, född i början av maj.
Varit hem till min kusin med tjej och deras bebis, som föddes i mitten av juni.
Senast idag träffade vi på några som byggt ett likadant hus som oss, som även de fick en till liten tjej i slutet av maj. Vi var även hem till dem och såg hur det gick för dem med uteplats, lekstuga och övervåning.


Men även varit runt på lite loppisar och massa trevliga inredningsbutiker, så som Norrgården, Madam Nyberg, Calimero och Irmas uthus.
Träffat goa bloggar, som som Stina i Bjurs, Anna på Höjen och Irma i butiken Irmas uthus =)

Så en trevlig semester helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.