Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Presenter

Idag har det shoppats på stan.
Kollat på presenter åt en kompis och några bebisar, som fötts.

På eftermiddagen var jag, min syrra och mamma och hälsade på vår kusin med sambo och deras lilla son.
Han är ca 3 veckor.
Så söt så =)

Har aldrig träffat min kusins sambo, då vi inte träffas så ofta, men hon var trevlig och lätt att prata med.

Vi har föresten aldrig varit till dem,
vi har varit i det huset förut, för det var vår gammelfarmors hus
 men sen ca 2 år tillbaka har min kusin köpt och renoverat det.
Kanon fint!

Kram på er



Kommentarer

Postat av: Bea

Hej =) Det var ett hus precis bakom mitt jobb, bra läge! :) Nja, det finns inte allt för många hus, P börjar ge upp nu sa han härromdagen... Hur är det med dig då? Kram

2009-07-08 @ 07:25:56
URL: http://beabofink.blogg.se/

Postat av: Bea

Jag vet inte. Känns som att det ligger på is just nu... Har du redan haft all semester? Va fort tiden har gått! Hur ska du spendera resten av semestern då? kram

2009-07-08 @ 17:06:07
URL: http://beabofink.blogg.se/

Postat av: Bea

Han har bara 1 dag kvar till semestern, skönt för honom. Men risken finns ju att han blir uttråkad och rastlös. Inte så kul... Vi kollar lite på hemnet och så men det känns väldigt långt bort med hus just nu. Vi får se... kram

2009-07-09 @ 11:55:02
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.