Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Fint porslin tack vare min syrra!

Jag har en snäll syster ja.

När vi var iväg till Gävle trakten på loppis vända, så var jag in på Dollarstore i Sandviken för att titta om de hade en ram, som är köpt där. Men då jag bara har en, så ville jag försöka hitta en till likadan men icke...

...men jag hittade ett fint porslin men jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ha det, så det blev inget köpt...
Men sen ångrade jag mig och då var vi till Borlänge och Dollarstore men då hAde de inte alla delarna jag ville ha,
så det blev bara inhandlat ett kakfat.
men då min syster skulle till Valbo idag, så var de in på Dollarstore i Sandviken och köpte det åt mig.

Tackar!!

Kort kommer. Ska bara fixa först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.