Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Baby boom i sommar


Jag tror det nästan är babyboom nu i sommar, flera jag känner har fått barn eller ska ha barn nu i sommar.

Här är några av dem som fått:

10 maj fick våra kompisar en pojke
21 maj fick våra kompisar en flicka
11 juni fick en klasskompis från gymnasiet en pojke
15 juni fick en jobbar kompis till mig en flicka
17 juni fick min barndomskompis en pojke
18 juni fick min kusin en pojke
24 juni fick min närmaste chef en pojke
2 juli fick min släkting men även fd. arbetskamrat en pojke

Har säkert glömt någon, men men...

.
Jag har bara två kusiner på pappas sida och båda brorsorna ska ha barn med en månads mellanrum,
den ena har redan fått och den andra ska ha nu i juli.
Sen ska även en tremening och fyrmening ha nu i sommar, den ena hade bf i söndags, men än verkar inget ha hänt...

Sen i höst är det oxå en hel drös som ska ha barn.



Kommentarer

Postat av: Emma

Såg du att Norrgården har en blogg å.. http://blogg.norrgardeninredning.se/

2009-07-05 @ 17:13:08
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.