Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Hjärtformad kruka & Tulpaner

Jag & min sambo var ner på stan nu på dagen, och då var vi in på Blomsterriket, älskar blommor, och då hittade jag en jätte söt kruka, som var formad som ett hjärta...funderar på att köpa den. 
Det arrangemanget som de gjort var med vårblommor, så fint.

Igår när vi var och handlade, köpte jag en bukett tulpaner, det är vår för mig. Köpte rosa, då de skulle passa till i mitt kök. För de är så mysigt när man städat och få sätta fram en bukett med tulpaner.
Sen på eftermiddagen kom min mamma, hennes helgbo, min syrra och hennes kille hit på mat, och vad har de med sig, jo en bukett tulpaner, även de rosa, då mamma vet att jag ska ha rosa i köket.

Så det blev en jätttefin stor bukett med rosa tulpaner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.