Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Fin byrå och underbara tyger

Idag efter jobbet möte jag upp min syster, vi skulle iväg å träna, så vi drog våra kort på Friskis och Svettis, sen drog jag med henne till en affär lite längre bort..
Det var nämligen så att igår var jag på stan, fast efter de stängt och då gick jag förbi en affär på Slagggatan och där står en byra jag förälskar mig i...men eftersom de var stängt kunde jag inte titta närmare på den. Så idag var jag dit och tittade å den är så fin MEN dyr, 2200 kr för en gammal byrå...Så synd när den var så fin.

Å på vägen dit gick jag förbi en tyg affär, Marinas textil tror jag den hette och där fanns det jättemånga fina tyger. Fastnade främst för två, en svart med rosa fjärilar och en med rosa dalahästar, ska göra kuddfodral till lite kuddar att ha på gästsängen på övervåningen. Den med dala hästar har jag letat efter,då min syster köpte de tyget i Nusnäs, men det är lite dyrt och långt att åka dit för att köpa lite tyg. Men nu blir det lite närmare.
Ett annat + var att man inte behövde köpa 1 m utan mnn fick köpa ½ meter, för så mycket behöver jag inte till kuddar. Så nu när jag får lön ska jag nog bege mig dit å inhandla lite tyger.

Var även förbi en annan butik med massa fint, även den på Slaggatan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.