Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Make Up kurs

Jopp, det var jag på idag.
Hos Makeup Store.
Fick det i present av min sambo, för länge sedan..
Tror det var förr förra året i present jag fick det. 
Sen har det inte blivit av att gått.. 
Då fanns det bara i Borlänge, men nu när det kom till Falun, passade jag på att skaffa mig en tid. Så det blev idag.
Man fick välja mellan att bli sminkad vardags eller fest makeup, men jag valde vardags makeup, sen fick man välja produkter för lika mycket som kursen kostade.
Vad svårt det var att välja...men till slut bestämde jag mig för en dag kräm, som man även kunde ha på natten. Letat länge efter en bra dag kräm, och nu när jag provade en som var härlig, passade jag på att köpa.
Sen blev de en borste å en Rouge.
Jag valde saker jag varit ute efter, men ej tagit mig för att köpa. det jag mer kommer att köpa är några olika bruna nyanser till ögonskugga, sen får jag se var jag köper dessa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.