Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Inrednings runda

Igår var jag och min syster iväg på en inredningsrunda.
Vi kollade in lite olika inredningsbutiker. Första stoppet var i Vika på Kära hem , sen for vi till Romme till affären IdeA och sen till Borlänge centrum, sällan man är där. man åker ju oftast till Kupolen. För vi skulle kolla in Önskehuset, sen åkte vi även till Falun, inte tänkt dte från början men jag ville kolla in Kuckelikana och sen se de nyöppnade butikerna i Falan gallerian. Och då främst Village. Min syster var nere på stan redan i torsdags, när de öppnade och jag fick ett sms där det stod att detta var en affär jag skulle gilla,så då ville jag verkligen se vad som fanns.

Så vi var runt och tittade, fick insperation, hittade massa saker man vill ha, och saker man kanske kunde göra själva. Vad man själv kan göra och hur det blir det återkommer jag med. Men även hittade vi lite grejor vi köpte. Ska ta kort på dessa saker och sedan visa er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.