Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Millenniumserien och snö =)

Ikväll har jag sett den sista filmen i Millenniumserien, nämligen Luftslottet som sprängdes.
Så nu har jag sett all tre.
Kanon bra filmer tycker jag!

Har dock inte läst böckerna, man har dem hemma.
Men tror jag väntar med att läsa dem, då jag nyss sett filmerna.

Blev lite bråttom bara, då jag slutade kl 16, och biljetterna skulle hämtas ut kl 17, och vi skulle äta.
Kom på att om vi hämtar biljetterna först, men icke, då öpnnade inte bion förrän om en kvart, så vi snabbade oss och åt, och hann faktiskt innan filmen började.
Men reservation hann gå ut, men som tur var fanns dessa platser kvar ändå!!

Första advent, och det var snö ute när man vaknade, så himla mysigt!!

Hoppas det bara ligger kvar nu, eller att det ialla fall kommer tillbaka till jul, och då får det gärna komma en del, så man kanske kan ta och åka pulka, nu när min sambos syster kommer upp över jul med barnen. men det behöver ju inte vara snökaos när de ska åka hit, så att de inte kan komma upp!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.