Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Dan före doppardan

Nu är det inte långt tills Tomten kommer, eller är det Julemannen som kommer...vi får se imorgon!
Vi har tydligen varit snälla, för det ligger redan en hel del paket under granen!

Granen är klädd.
Visst är den fin =)



Min sambos syster son på 5 år som klätt den.

De kom till oss nu på kvällen, de bor i Danmark, men kom upp nu över jul!
Så himla kul och träffa dem igen!!
De ska bo hos oss, då vi har mest plats.

Så imorn blir det först Tomtejympa med min syrra och min sambos syrra.

Kalle Anka kl 15 så klart!

Sen god jul mat, och sen får vi se om det är Jultomten som kommer,
fast det beror ju på om vi varit snälla under året?!

Verkar då som någon varit snäll, då det finns massa paket.

Ha det gött!


GOD JUL på er alla, från oss alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.