Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Annandag jul

Gårdagen, alltså annandag jul tillbringade vi
(mormor, äldsta moster med äldsta sonen och fru och mellansonen, min mamma med helgbo och syrran och jag med respektive och sen mostern vi var till med man, sonen med flickvän och dottern med sin dotter) 
hos min moster och hennes man.
Det var nästan hela släkten på mammas sida, fattades bara en kusin.
Vi var 17 styckna.

Vå åt Tacos, skönt att slippa julmaten,
det räcker med alla julbord innan jul och sen julmaten på julafton och sen resterna på juldagen.

Så himla trevligt!
Umgås, prata, busade med lillfröken, testade lillfrökens julklappar,
så som boken, flera av oss fick läsa den, och sen låtsas verktygen, m.m

Lillfröken är ca 1,5 år, och då hennes mormor och morfar bor i skogen och gillar jakt
så kan hon låta som björnen och älgen.
Det ni?!

Idag är det sista dagen vi får umgås med min sambos storasyster med familj,
för imorn dra de hemmåt igen,
 sen dröjer det ca halvår innan vi ses igen.




Kommentarer

Postat av: Bea

Ojj, 600 bilder? HAHA, det var inte lite:) Men det blir väl lätt så antar jag, jag vet inte riktigt hur många kort jag tog. Men jag ska nog vänta med att framkalla kort tills Camilla fått sin bebis och jag fått något kort på den så jag kan framkalla något sånt också. Ses imorgon, om inte idag när vi skulle handla grejer... Kram

2009-12-30 @ 07:44:26
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.