Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Påskledigt =)

Då e man tillbax på jobbet igen efter 4 dagars ledig.
Det har varit så j-vla skönt å vara ledig, i hela 4 dagar.
Visst är det skönt å vara ledig på helgerna, men det går ju så fort.
men nu hann man verkligen varva ner å ta det lugnt, och ända hinna göra saker.
Vaknade tidigt varje morgon, vet inte vad det tagit åt mej, så då åt vi frukost å sen tog vi en promenad.
Sen hár vi mest settat ute i solen å haft det alldeles underbart! så varmt å skönt =)

På Lördagens kväll bjöd vi hit
min mamma, hennes helgbo, min syrra + hennes kille,
mina svärföräldrar, min sambos syster + hennes kille på mat.
De blev paj å sallad *muma* Trevligt =)

Söndagen blev det öven städat i garaget, något som hängt över oss, men nu är det gjort.
Nu ska vi bara till Tippen med allt skit.

Igår var det dock inte lika fint, grått å regn men då tog vi en tur till Kupolen och sen blev de fika i Torsångs,
Blev en ost macka till mig å ägg,ost å köttbullar till min sambo, det är ju så gott där!

På vägen hem tog vi en tur förbi mina svärföräldrar för att säga hej, men vi blev kvar på både mat å fika =)
Sen när vi kom hem satte vi upp tavellisterna jag köpt till gästrummet, lampan i badrummet uppe + krokar till extra stolarna, så vi kan hänga upp dem när vi inte använder dem.

Jo sen i Torsdags var jag, min syrra + hennes kille till Sågmyra.
Vi var in på samtliga affärer, Calimero, Scorett Outlet, Trend & Tradition och så klart Lager 157.
På calimero hittade jag en hel del fina barnkläder, som jag inhandlade, blir några paket till bebisar i min närhet. Sen blev de lite smått o gott inne på Lager 157.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.