Välkommen till Bustrollet
Tillbaka till startsidan
Sök i min blogg
 
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Bloggar

 

Hem Fritid Energi + Våra barn mässa

Hem Fritid Energi mässan + VåraBarn mässan var jag och syrran på idag.

Inte riktigt värt de 80 kr inträde kostade men ändå kul att se.

Träffade i alla fall på en kompis, som var ett tag sedan jag såg.
Hon stod i montern för Lingon och Blåbär , hon är en av säljarna där.
Kul att träffa henne =)

Fanns en del fint där, men det blev inget inhandlat för min del.
Min syrra köpte en fin disktrasa.
Kommer säkert ut en bild på den på hennes blogg.

Sen blev det stan.
Köpte en klänning på Gina Tricot, såg den först på reklamen, men trodde väl aldrig att jag skulle passa i den,
men jo det gjorde ja.
Men då blev  det problem vilken färg jag skulle ha.
Blev en rosa till slut.
Så nu vet jag vad jag ska ha på mig på dopet.

Sen köpte vi även glass *muma*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mysiga butiker


Gårdsbutiken Skarp (Leksand)



Milla Mollis (Tällberg)



Madam Nyberg (Valbo)



Ställ & Såsser på hörnet (Säter)



Irmas uthus (Borlänge)



Norrgården (Falun)



Tant Elwira (Valbo)



Calimero (Sågmyra)



Gruvgatan 13 (Falun)



Vitt & Vakert (Ludvika)



House of Olivia (Mora)


Jag har vunnit :)


Vann jag hos bloggerskan
Nikita, mamma till Albin



Var med i en korsordstävling
i tidningen Tove, och vann
boken Lev Vackert.